Handelsbetingelser hos Steamgreen

Generelle oplysninger
Steamgreen ApS
Metalbuen 26
2750 Ballerup
info@steamgreen.dk
Tlf: 70605636

CVR nr.: 43252569

Telefon: 70605636
Email: info@steamgreen.dk


Når du bestiller tid hos Steamgreen, accepterer du samtidig alle vores betingelser.


Priser

Alle vores priser er angivet inklusiv eller eksklusiv moms, afhængig af, om du er erhvervskunde eller privatkunde. Uanset hvilken type kunde du er, vil du få den endelige pris inklusiv moms ved checkout, inden du godkender ordren. Da vi både servicerer privat- samt erhvervskunder, udspecificerer vi både priserne inklusiv og eksklusiv moms i booking-flowet. Eventuelle rabatter og kampagne koder tillæges på 6. trin i bookingen, hvor du atter ser din fulde pris (inklusiv eventuelle tilvalg) inkl. moms samt eklusiv moms.

Betaling

Steamgreen ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når arbejdet er udført. Alle beløb er i danske kroner og inklusiv moms. Vi pålægger ikke kortgebyrer. Som kunde har du også mulighed for at betale med faktura, eller som en ekstra service kan du betale med MobilePay til vores steamere.

Ved udstedelse af faktura, opkræves der 29kr. i administrations- og transaktionsgebyr.

Booking

Booking af ydelser kan kun ske igennem www.steamgreen.dk. Vores support er tilgængelig på telefon, chat og mail 5 dage om ugen, mandag til fredag fra kl. 09:00 til 16:00.

Der pålægges et engangsgebyr på 99 kr. i oprettelsesgebyr for nye kunder.

Annullering eller ændring af booking

Du kan ændre din booking op til 24 timer før den bookede aftale via mail til info@steamgreen.dk. Inden for de første 14 dage efter aftalens indgåelse har du fortrydelsesret på din booking; se mere nedenfor. Efter de 14 dage har du ikke længere fortrydelsesret. Vi tilbyder dog muligheden for at aflyse senest 24 timer før opgavens start. Dog forbeholder Steamgreen ApS sig ret til at opkræve et gebyr på 350 kr. Afbud kan kun ske via mail til info@steamgreen.dk.

Ved udeblivelse påkræves kunden at betale det fulde beløb.

Nogle gange har vi behov for at rykke din booking, at logistiske årsager og for at optimere ruteplanlægning. Steamgreen forbeholder sig også retten til at rykke din tid eller booking, af logistiske årsager. Skulle vi, mod forventning, rykke din tid med mere end 60 minutter, vil du få besked herom, enten på mail, SMS eller opkald. Har du slået notifikationer til, vil du modtage en automatisk mail herom.

Forsinkelser

Mange uforudsete omstændigheder, såsom vejret, trafik mv. kan forårsage at vores steamere bliver forsinket til en opgave. Skulle vi estimere, at være forsinket i mere end 30-60 minutter, vil du få besked herom på SMS, mail eller opkald.

Praktiske oplysninger

Du skal sikre, at der er tilstrækkelig plads til, at din steamer kan vaske din bil. Der skal som minimum være plads til en Steamgreen ApS bil ved siden af, foran eller bagved din bil. Du skal stå for overdragelsen af nøglen til din steamer på det aftalte tidspunkt ved opgavens start. Du vil modtage et opkald eller en sms 5-30 minutter før steamerens ankomst.

Skader

Når din bil er klar, er det din opgave, som kunde, at gennemgå bilen for eventuelle mangler og skader, mens vores steamer er hos dig. Dette gøres inden vi påbegynder arbejdet, så vi er enige om eventuelle skader din bil måtte have. Start også bilen og tjek elektronikken. Når vi er færdige, er det også din opgave, som kunde, at møde steameren ved nøglereturnering, og gennemgå bilen. Hvis der, imod forventning, er skader på din bil, bedes du gøre steameren opmærksom på dette øjeblikkeligt, og samtidig kontakte os på info@steamgreen.dk eller telefon 70605636 inden for 12 timer. Ved at godkende vores betingelser, ved booking, accepterer du samtidig, at Steamgreen ikke kan holdes ansvarlig på skader på din bil – hverken indvendig eller udvendig – hvis du ikke har henvendt dig til hverken vores medarbejder ved arbejdets afslutning, eller kontaktet kundeservice inden for 12 timer. Steamgreen har ret til at bortvise enhver anmeldelse af skader på din bil, hvis disse ikke er indsendt skriftligt til os på info@steamgreen.dk inden for 12 timer. I tilfælde af skader på din bil, er det din opgave som kunde, at kunne dokumentere, hvordan bilen så ud før udførsel af arbejdet.

Ekstra services

Du vil, sammen med vores steamer, gennemgå bilen. Steameren vil gøre dig opmærksom på eventuelle services, du burde have tilkøbt, eksempelvis fjernelse af hundehår, “uheld i bilen (opkast mv.)”, eller lignende. Hvis i bliver enige om ekstra services, ring da til kundeservice for at tilføje disse, eller afregn direkte med steameren.

Hvis du er forsinket, venter vi op til 15 minutter, hvorefter vi kører videre til næste opgave.

Vi gør opmærksom på, at vores tilbud og priser kun gælder for biler, der falder ind under kategorien almindeligt beskidte. Hvis din bil er mere end almindeligt beskidt, kan der opkræves ekstra betaling for den ekstra tid, som vi vil bruge på opgaven.

Når vi er færdige med opgaven, er det din pligt at gennemgå bilen sammen med steameren, og sikre at opgaven er udført korrekt, hvorefter vi forlader stedet og anser opgaven for at være fuldendt.

Vi forbeholder os retten til at fakturere dig for et eventuelt restbeløb, hvis du vælger at betale for en forkert bilstørrelse.

Forvent, at der kan gå mellem 1 – 3 timer, afhængig af vejret, før alle dine sæder er tørre igen, efter en grundig indvendig vask.

Forsikring

Både vores steamere og din bil er forsikrede i tilfælde af skader eller uheld på arbejdsstedet.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi indgår aftalen. Hvis din booking falder inden for 14 dage fra den dag, hvor du har bestilt en aftale, udløber fristen så snart leveringen er fuldført. Med andre ord udløber din fortrydelsesret, når ydelsen er fuldført. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen pågår.

Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er udført.

Du kan sende en mail til info@steamgreen.dk eller benytte fortrydelsesformularen.

Ingen fortrydelsesret

Følgende aftaler kan ikke fortrydes:

  • Levering af ydelser, der er fuldført, hvis du forinden har accepteret, at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed bortfalder.
  • Ved aftaler, hvor du har bestilt en forkert bilstørrelse og ønsker at annullere din ydelse, mens vores steamer er hos dig.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er udført.

Vi opkræver mellem 50% og 100% af ydelsens pris, dog minimum 350 kr., afhængig af mængden af materiale, arbejdstid, transporttid, mandskabstid osv. Ring eller skriv gerne til kundeservice, inden du aflyser.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Abonnement / medlemskab

Prisen for abonnementet vises ved købet af de enkelte abonnementer. Alle abonnementer er personlige og kan ikke overdrages eller deles med andre.

Ændring af betalingskort

Det er altid dit ansvar som kunde at sikre, at dine betalingsoplysninger er korrekte. Ved gentagne fejltræk vil dit udestående blive sendt til inkasso.

Bemærk – En opsigelse af betalingskortet er ikke en opsigelse af det løbende abonnement.

Automatisk trækning

Første betaling trækkes i forbindelse med udførslen af den første opgave hos dig som kunde. Herefter trækkes dit abonnement automatisk efter det valgte interval.

Bero & Opsigelse

Dit abonnement kan sættes i bero ved at kontakte os på info@steamgreen.dk. Generel opsigelse foregår ved henvendelse til SteamGreen via info@steamgreen.dk.

Gavekort

Dine gavekort kan købes på vores hjemmeside. Købet kan fortrydes indtil 14 dage efter købet ved henvendelse til info@steamgreen.dk, medmindre gavekortet er taget i brug. Gavekortet er gyldigt i 36 måneder fra købsdatoen, medmindre andet fremgår af selve gavekortet.

Reklamation

Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke for ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Reklamation over den leverede ydelse skal ske hurtigst muligt via mail til info@steamgreen.dk, dog senest 12 timer efter at ydelsen er udført. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt billeder og video.

Ved skade påført din bil Steamgreen ApS har forsikring, der dækker enhver skade, som må være påført din bil af vores steamer under arbejdsudførelse. Hvis der er sket en skade på din bil som følge af vores arbejde, bedes du hurtigst muligt kontakte os på mail info@steamgreen.dk, dog senest 12 timer efter at skaden er påført. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt dokumentation i form af billeder og video.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig. Personoplysningerne registreres hos Steamgreen ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder desuden med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Disse virksomheder behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på steamgreen.dk er Steamgreen ApS. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@steamgreen.dk. Ved booking af Steamgreens ydelser giver du samtidig samtykke til, hvis du bestiller som, på vegne af eller via et selskab, at vi må bruge dit/jeres logo på vores hjemmeside og i vores markedsføring.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på info@steamgreen.dk. Hvis du har en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Link: www.forbrug.dk. Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/od.

Sommer tilbud - 20% rabat på Guldpakken. Kode: MAJ20